środa, 1 kwietnia 2015

1.

1 *oczami Rose*  
Siedziałam właśnie w domu popijając kawę gdy nagle zadzwonił telefon... 
- Została pani nominowana do konkursu talentów! Zapraszamy dzisiaj o 16:00 do siedziby studia "Talent". Dziękujemy! - uslyszlam czyiś wesoły glos. 
- Ale... Przepraszam...Halo?!- rozłączył sie. 
Ja nie moge. Nienawidzę takich ludzi. Informują mnie o czymś a potem odrazu sie rozłączają. Masakra. Ale chwila... Jak mam wziaść konia do tej siedziby? Aha. Najwyżej zaśpiewam - pomyslałam odkładając kawę. Jeszcze nie do końca kojarzyłam fakty... Pójdę - pomyslałam odchodząc od stolika. 
Spojrzałam na zegarek, była 14:37. Szybko pomaszerowałam na górę aby sie przebrać i umalować. Gdy byłam już gotowa wsunęłam na nogi moje nowe oficerki, zarzuciłam płaszcz i wyszłam z domu. Po drodze sprawdziłam w internecie adres tego całego studia. Ul. Elbląska 27 - przynajmniej blisko - schowałam telefon do kieszeni i przyspieszyłam kroku. 
*oczamj Harrego*
Już niedługo maja sie zjawić kandydaci. Nie moge sie doczekać. 
Ciekawi mnie najbardziej Rose Samy. 
Podobno fajna z niej laska. Jeszcze bedzie moja - uśmiechnąłem sie pod nosem, składając papiery. 

I jak? Podoba się? 😉 Następny rozdział pojawi sie jutro ;) 

KOM=MOTYWACJA=DŁUŻSZE I LEPSZE ROZDZIAŁY 

5 komentarzy: