poniedziałek, 6 kwietnia 2015

5.

5 *oczami Rose* 
Śnił mi sie Harry i to jak mnie całuje wtedy w boksie. 
- Hej... Rose - poczułam jego dotyk na moim ramieniu. Ale nie zamierzałam wstawać. Chciałam zobaczyć co zrobi. Chyba nie chciał mnie budzić wiec wyszedł i wziął mnie na ręce. Poczułam zapach jego perfum i ciepło umięśnionego ciała.
Weszliśmy do jakiegoś pomieszczenia po czym Harry położył mnie na łóżko i przykrył. Pościel była świeża ale pachnąca tym zapachem - jego zapachem. Łóżko było jednoosobowe ale bardzo wygodne. Po chwili chłopak wyszedł z pokoju gasząc przy tym światło. Byłam rozczarowana, myślałam, ze zostanie ze mna. Postanowiłam pójść spać. 
***
Rano obudziłam sie otulona wielkimi umięśnionymi ramionami - to były ramiona Harrego. Rozejrzałam sie po pokoju i zobaczyłam ze nie jestem w tym samym co wcześniej. Łóżko nie jest jednoosobowe, to wielkie łoże okryte dużą kołdra. 
Delikatnie podniosłam rękę i pogładziłam go po policzku
- Hej, wstawaj - zaśmiałam sie czule. 
- Ej, ja śpię - rownież sie zaśmiał i ścisnął mocniej moja reke. 
- Ejjj... - udawałam smutna
- Już, wstaje, wstaje - podniósł sie i pocałował mnie w policzek. Co na śniadanie? - zapytał z uśmiechem 
- Hmm... Moze naleśniki? 
- Dla cb wszystko mała - zaśmiał sie
- Nie nazywaj mnie tak - rownież sie uśmiechnęłam
- Ide do kuchni - uniknął odpowiedzi, na poprzednie pytanie. 
Wstałam szybko z łóżka podbiegłam  i wskoczyłam na niego od tylu zaplatajac nogi wokół jego pasa. 
- Idziemy razem - pocałowałam go w szyje i zaskoczyłam. On złapał mnie za reke i zeszliśmy na dół.


Wesołych Świat kochani! 
A tak przy okazji dziękuje za wszystkie komentarze i cieszę sie, ze jesteście 😜 
Komentujcie - to naprawdę motywuje. 
Bedą dłuższe rozdziały itd. Tylko potrzebuje motywcji 😊

KOM=MOTYWACJA=DŁUŻSZE, LEPSZE ROZDZIAŁY  

3 komentarze:

  1. Super!
    Zapraszam na mojego bloga:https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=7001604030164537719#allposts/postNum=0
    możesz udostępnić?
    Każdy kiedyś zaczynał :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne 😊 tylko podaj dokładniejszy adres w sensie tak jak ja mam need-your-love... Itd xdd to ty podaj cos takiego swojego 😜 A pztm mam nadzieje, ze zostaniesz z nami na dłużej 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, kochan twoje opowiadanie :* a i mój blog to: ,,I love horses- moje pierwsze opowiadanie ;3".

      Usuń